Eğitim öğretimin en önemli basamaklarından bir tanesi de ölçme değerlendirme basamağıdır. Öğrencilere kazandırılmak istenen yeni davranışların beklenen düzeyde öğrenilmiş olup olmadığına karar verebilmek için, sağlıklı bir ölçme değerlendirme yapılması gerekmektedir. Yapılan değerlendirmeler öğrenci, öğretmen ve veliye geri bildirim sağlar. Bu geri bildirimlerde eğitim öğretimin daha planlı ve disiplinli yürütülmesini sağlayarak başarının artmasında etkili bir rol oynar. Bu amaçlar doğrultusunda Nisan –Mayıs ayı KTS kapsamında düzenlenen soru çözüm saatlerinde çözülen meslek dersleri sorularının değerlendirmeleri ve analizleri yapıldı. Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ,Peygamberimizin Hayatı, Temel Dini Bilgiler,Arapça, Kur'an-ı Kerim gibi meslek dersleri ile ilgili bilgi ve kazanım düzeyleri hakkında bireysel takipler gerçekleştirildi.Mesleki ders kazanımlarını edinmenin önemi tekrar hatırlatılarak eksik kalınan noktalar hakkında geribildirimde bulunuldu.